Love List

domingo, março 01, 2015

February Favorites

SDB_FF

Olá minhas queridas leitoras! Quero desejar a todas um feliz Março, cheio de coisas boas, pois como devem saber, este mês temos o dia da Mulher. Como podem ver pelo titulo deste post, hoje vou falar dos meus favoritos de Fevereiro. Fevereiro passou num instantinho....não acham? Mas mesmo assim, consegui me apaixonar por alguns produtos de beleza.

Hello my dear readers! I want to wish you all a very happy March, full of good vibes, because as you may know, this month we have International Women's Day. As you may have guessed from the title of this post, today I'm going to talk about my February favorites. This month passed by in a flash...don't you think? But I still managed to fall head over heals for a few beauty products.  



1. Creme de Mãos Alantoíne da Benamôr - Tenho adorado este creme de mãos, fora ser super hidratante tem um cheiro maravilhoso a citrinos. Vejam a minha review aqui!

Benamôr Hand Cream - I've been loving this hand cream, it's super hydrating and has an incredible citrus smell. See my review here.

2. Balsamo Anatomicals - Este mês, devido ao frio os meus lábios tem sofrido bastante, sempre secos e com feridas. Este bálsamo com uma sensação de formigueiro devido ao mentol deixa os lábios aliviados. Levo sempre comigo!

Anatomicals Minty tingly lip balm - Due to the cold weather my lips have been super dry and chapped. This lip balm has a cool tingly sensation with a minty  taste that leaves your lips feeling relieved. It's always with me!

3. The Body Shop Body Butter Mango - Não há palavras para descrever o quanto maravilhoso é este creme/manteiga para o corpo. Cremoso com um cheiro fantástico e muito hidratante...recomendo!

The Body Shop Body Butter Mango - There are no words to describe how amazing this body butter is. Creamy with a fantastic smell and super hydrating...I totally recommend!

4. YSL Volupté Sheer Candy Nº4 - Ando a fazer uma espécie de detox com a minha maquilhagem, ou seja, deixar com que a minha pele respire. Mas quando saio gosto de usar qualquer coisa, como máscara de pestanas e um pouco de batom. Para isso tenho adorado usar o batom YSL, é uma cor linda mas muito natural.

YSL Volupté Sheer Candy Nº4 - Lately I've been doing a so called detox with my makeup, letting my skin breathe. But when I go out I like to put on a little something, like some mascara and lipstick. For that I've been loving using my YSL sheer lipstick, it's a beautiful color and has a very natural look.

Quais foram os vossos favoritos este mês?

What have been your favorites this past month?

Stephanie

4 comentários :