Love List

sexta-feira, novembro 28, 2014

Fashion Friday #3

Se me dissessem há 4 anos que um dia iria estar em moda usar um fato com sapatilhas, muito provavelmente ia me rir e pensar que "nunca na vida isso ia acontecer!" Mas a verdade é que sim, está na moda, e para mais eu até gosto!

Se estão a procurar de sapatilhas para este look, eu encontrei a loja perfeita! A escapeshoes.com!

If someone came up to me 4 year's ago, and said that wearing a suit with sneakers was going to be fashionable, I would most likely laugh and say "that's never going to happen!" Well it did, it is fashionable, and you know what, I like it!

If your looking for sneakers that are perfect for this look, look no further, I found the perfect store! Escapeshoes.com

Suit and Sneakers?


[gallery type="rectangular" size="medium" ids="443,444,445,446"]

[gallery size="medium" columns="4" ids="449,448,450,451"]

O que acham desta moda? SIM ou NÃO?

Para mais fotos e inspiração, visitem o meu Pinterest! As sapatilhas Converse e Vans nas imagens acima, podem ser encontradas na escapeshoes.com.

What do you say? YES or NO?

For more photos or inspiration, visit my Pinterest page! The Converse and Vans sneakers that you see in the above images can be found at escapeshoes.com.

10 comentários :